آسانسور کاتالوگ تامین کنندگان درباره ما ارتباط با ما فروشگاه ورود کاربران ثبت نام کاربران
بستن گروه بندی محصولات

تراول کابل دت وایلر Datwyler

نویسنده : مدیر سیستم ۱۲:۱۴:۲۶ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

تراول کابل دت وایلر Datwyler

گسترش جهانی دت وایلر ضمن تضمین وجود امکانات اصلی تولید در کانتون یوری ، رقابت خود را افزایش داد. به طور فزاینده ، مشتریان جدید و موجود ، دت وایلر را شریک توسعه و ارائه دهنده راه حل می دانند. دت وایلر به عنوان یک بازیکن جهانی در هزاره جدید وارد شد.

در سال 2012 ، دتویلر تجارت کابل خود را به سهامدار اکثریت گروه ، Pema Holding AG منتقل کرد. امروز ، شرکت جدید مرتبط ، Datwyler Cabling Solutions AG ، در حالی که همچنان به گسترش خارج از کشور ادامه می دهد ، کارخانه را در کانتون اوری مدرنیزه می کند.
در سالگرد سال 2015 خود ، گروه دت وایلر یک تامین کننده برتر بین المللی در صنعت داروسازی ، خودرو و ساخت و ساز و یک رهبر جهانی در توزیع قطعات الکترونیکی است. این شرکت با تشکر از ریشه های قوی ، ارزشهای قابل اعتماد و ساختار مالکیت آینده گرا ، چالش ها را در طول زمان با موفقیت پذیرفته است - و این کار را به نفع مشتریان ، کارمندان و سهامداران خود ادامه خواهد داد.

 travel cable datwyler

 

طبق توافق سهامداران ، شرکت پما هولدینگ AG فقط می تواند در گروه تراول دت وایلر Datwyler و اسپین آف آن سرمایه گذاری کند ، از هرگونه تضاد منافع با سایر سهامداران جلوگیری می کند. دفع اکثریت آرا فقط با اکثریت واجد شرایط مجاز است ، و تنها در شرایطی که دیگر حفظ اقتصادی امکان پذیر نباشد شرکت تراول دت وایلر Datwyler. را به عنوان یک نگرانی مستقل در نظر گرفت. در این حالت ، تراول دت وایلر Datwyler و Pema Holding AG انحلال می شوند و درآمد حاصل از آن به بنیاد تراول دت وایلر Datwyler می رود. Pema Holding AG ممکن است با خانواده ای از کارآفرینان که بیشترین سرمایه و حق رأی را در یک شرکت فهرست شده دارند ، مقایسه شود. محدودیت مربوط به شرکت داتویلر هلدینگ ، همانطور که در قرارداد سهامداران مندرج شده است ، به Pema Holding AG دستورالعمل مدیریتی با تعهد برای ایجاد ارزش بلند مدت می دهد.

نمایندگان سهام عمومی در هیئت مدیره شرکت هلدینگ تراول دت وایلر Datwyler عضو هیئت مدیره شرکت Pema Holding AG یا تراول دت وایلر Datwyler نیستند. در سال 1990 نتیجه گیری شد ، این ترتیبات جانشینی خانواده داتویل منجر به چشم پوشی از مطالبات نسبت به دارایی های اساسی شده و بی نظیر هستند.

Pema Holding AG در حال حاضر صاحب همه 22 میلیون سهم ثبت شده و 5'1212.696 از کل 12.6 میلیون سهام دارنده شرکت تراول دت وایلر Datwyler. این نماینده 78.36٪ از حق رای و 55.96٪ از سهام سهم است.

موسس شرکت، آدولف دات وایلر بود. در سال 1915 ، با عزم و روحیه یک پیشگام ، پایه و اساس موفقیت را رقم زد. در سال 1958 ، فرزندان دت وایلر ، پیتر و مکس ، مسئولیت شرکت در حال رشد را به عهده گرفتند ، و وسعت خود را بسیار فراتر از مرزهای سوئیس گسترش دادند. امروز ، گروه دت وایلر یک تأمین کننده جهانی است که دارای نیروی کار بیش از 8000 نفر است و هنوز هم از دفتر مرکزی آن در مرکز سوئیس اداره می شود.

travel cable datwyler

Altdorf جایی است که آدولف دات ویلر مدیریت اجرایی این شرکت کوچک را به عهده گرفت. دت ویلر تجربه صنعت داشت و بی نهایت شایسته بود. او شرکت را مجدداً سازماندهی کرد و در بحبوحه جنگ جهانی اول ، پایه و اساس موفقیت های گسترده در تجارت خود را فراهم کرد. به زودی ، این شرکت نتایج مالی مثبت و سود رضایت بخش را گزارش داد. در ژوئن سال 1917 ، دت ویلر این شرکت را با کمک گروهی از سرمایه گذاران مبلغ 2.25 میلیون فرانک سوئیس به صورت نقدی به دست آورد ، اقدامی جسورانه که به زودی برای پرداخت سود سهام خوب بود.

 در سال 1920 ، خانواده داتویلر سهام اکثریت را بدست آورد و در سال 1946 نام این شرکت به Datwyler AG تغییر یافت.

این شرکت در سال 1902 در زوریخ توسط پنج تاجر آلمانی تأسیس شد. در سال 1909 ، دفتر مرکزی شرکت به Altdorf نقل مکان کرد.

آدولف دت وایلر خیلی زود این موضوع را به عنوان راهی برای حمایت از کارمندان محلی و پیوند دادن آنها به شرکت تشخیص داد. در اوایل سال 1918 او صندوق بیمه درمانی شرکت را تأسیس کرد و از سال 1933 به بعد چندین واحد مسکن ارزان قیمت را ساخت. با شروع از سال 1944 ، کالج آموزشی شرکت متعلق به برنامه های جالب آموزش مداوم ادامه داد. در سال 1948 ، Datwyler AG صندوق بازنشستگی ایجاد کرد - حدود 30 سال قبل از آنکه در سوئیس قانونی شود.

travel cable datwyler

آدولف دت وایلر و همسرش سلینا دت وایلر مسئولیتهای اجتماعی فراتر از نیازهای روزمره در کارخانه را به عهده گرفتند. به لطف مشارکت آنها ، سیستم آب و فاضلاب ، استخر سرپوشیده و زمین تنیس در خدمت عموم مردم بود. در سال 1965 بنیاد خیریه آدولف و سلینا دتویلر گاما تأسیس شد و متعاقباً در بنیاد دتویلر ادغام شد.

دت وایلر این چالش را پذیرفت و آینده جهانی را آغاز کرد. در سال 1998 بخش کابل به چین گسترش یافت. تنها مدت کوتاهی بعد ، بخش راه حل های آب بندی ، امکانات تولیدی خود را در ایالات متحده ، اروپا شرقی و آسیا ایجاد و به دست آورد.

 

+1
محصولات مرتبط
دیدگاه خودتان را ارسال کنید.
پیشنهاد سردبیر
تراول کابل نرگیز Nergiz تامین کنندگان

تراول کابل نرگیز Nergiz

کابل نرگیز ترکیه که از سال 1980 در بخش کابل فعالیت می کند ، کابل های برق را برای مصارف داخلی تولید می کند.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ 2
تراول کابل دت وایلر Datwyler تامین کنندگان

تراول کابل دت وایلر Datwyler

موسس شرکت، آدولف دات وایلر بود.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ 1
 ریل آسانسور چیلیک celikray تامین کنندگان

ریل آسانسور چیلیک celikray

ریل های آسانسور چیلیک celikray ترکیه

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ 1
 ریل آسانسور فالکون Falcon تامین کنندگان

ریل آسانسور فالکون Falcon

انواع ریل های آسانسور فالکون Falcon

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ 1
 ریل آسانسور مونته فرو MONTEFERRO تامین کنندگان

ریل آسانسور مونته فرو MONTEFERRO

در هر نقطه از جهان مشتریان ما از تحقیقات و توسعه مداوم و فداکاری ریل مونته فرو MONTEFERRO برای تهیه محصولات و خدمات یکپارچه بهره مند می شوند.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴ 2
ریل آسانسور مارازی MARAZZI تامین کنندگان

ریل آسانسور مارازی MARAZZI

ریل مارازی MARAZZI S.r.l. در سال 1965 با نام Metallurgica Marazzi شروع به کار کرد.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۱۳ 1
درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا تامین کنندگان

درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا

شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین )و یکی از معتبرترین برندهای جهانی درب اتوماتیک اسانسور می باشد.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ 1
درب اتوماتیک روانکار سماتیک R تامین کنندگان

درب اتوماتیک روانکار سماتیک R

مجموعه روانکار سماتک سال 1374 در زمینه تولید قطعات آسانسور و اخذ مجوز از وزارت صنایع حومه منطقه صنعتی شهر تهران فعالیت خود را آغاز نمود.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ 1
درب اتوماتیک آسانسور آرین سیستم رو تامین کنندگان

درب اتوماتیک آسانسور آرین سیستم رو

گروه آرین سیستم رو در سال ۱۳۸۲ با هدف طراحی و تولید تجهیزات صنعت آسانسور تاسیس شده است.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ 1
اتوماتیک یاران AUTOMATIC YARAN تامین کنندگان

اتوماتیک یاران AUTOMATIC YARAN

شرکت اتوماتیک یاران بزرگترین تولیدکننده درب های اتوماتیک، تمام اتوماتیک و موتور گیربکس آسانسور در ایران می باشد.

تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۲ 1